Pyromancer (Demolitionist + Occultist)
-
[Caster] [1.1.9.8] The Pianomancer: 4:05 Crucible Gladiator 150-170, 1m Ravager, SR90 tanky Chaos caster Pyromancer (mad_lee)
- Damage: Chaos
- Active Skills: Doom Bolt, Blackwater Cocktail, Cannister Bomb, Oblivion, Thermite Mines
-
[DW Ranged] [1.1.9.7] [Something Clever about Explosions]: Chaos Darkblaze Pyromancer (SR80, controller friendly) (Bagel)
- Active Skills: Fire Strike, Blood of Dreeg, Curse of Frailty, Thermite Mine, Murmur’s Kiss
-
[DW Melee] [1.1.9.7] [DW Melee Vitality Pyromancer] (fordprefect)
- Damage: Vitality, Vitality Decay
- Active Skills: Fire Strike, Curse of Frailty, Blood of Dreeg, Thermite Mine, Flashbang, Amatok’s Breath, Ravager’s Deathgaze
-
[DW Melee] [1.1.9.7] [DW Stormheart Pyromancer] (fordprefect)
- Damage: Lightning, Electrocute
- Active Skills: Fire Strike, Curse of Frailty, Flashbang, Thermite Mine, Blood of Dreeg, Amatok’s Breath
-
[Caster] [1.1.9.6] (hc) Ultimate Hardcore Pyromancer- Ch’thonic Blood Mage (JY_626)
- Damage: Chaos, Vitality
- Active Skills: Doom Bolt, Blackwater Cocktail, Thermite Mines, Curse of Frailty, Blood of Dreeg, Displacement
-
[2H Ranged] [1.1.9.6] The Godhunter - Harbinger Pyromancer (afanasenkov26)
- Active Skills: Fire Strike, Doom Bolt, Blood of Dreeg, Thermite Mine
-
[Pet Hybrid] [1.1.9.5] [The Punisher Doggo - Pet Pyromancer] (Slima)
- Damage: Fire, Burn
- Active Skills: Summon Hellhound, Summon Familiar, Blood of Dreeg, Curse of Frailty, Flashbang, Thermite Mine, Stormfire, Burning Rift, Sovereign
-
[DW Melee] [1.1.9.4] [DW Blazeheart Pyro] (fordprefect)
- Damage: Fire
- Active Skills: Fire Strike, Curse of Frailty, Thermite Mine, Flashbang, Blazing Eruption, Amatok’s Breath, Blood of Dreeg
-
[Caster] [1.1.9.4] “Dracarris Calling” - Ember’s Calling Pyromancer - !>>>EVERYTHING<<<! - Celestial Killer, Compfy SR 75-76 Farmer, SR 80, Gladi 150-170 Farmer (MergosWetNurse)
- Damage: Fire Damage, Burn Damage
- Active Skills: Dreeg’s Evil Eye, Curse of Frailty, Thermite Mines, Blackwater Cocktail, Amatok’s Breath, Blood of Dreeg
-
[Spam Caster] [1.1.9.1] Abyss Unapproachable - Chaos Infernal Knight Pyromancer (Willnoword)
- Active Skills: Blackwater Cocktail, Thermite Mine, Sigil of Consumption, Blood of Dreeg, Burning Rift
-
[DW Melee] [1.1.9.1] [DW Melee Chaos Pyromancer] (fordprefect)
- Active Skills: Fire Strike, Blackwater Cocktail, Flashbang, Blood of Dreeg, Dark Desires
-
[DoT caster] [1.1.9.0] (hc) Ember’s Calling fire DEE (RektbyProtoss)
- Active Skills: Dreeg’s Evil Eye, Blackwater Cocktail, Flashbang, Curse of Frailty, Thermite Mines, Blood of Dreeg, Stormfire
-
[DW Melee] [1.1.7.1] Bamm-Bamm BREAKING SKULLS - DW Pyromancer / Dummy 10s / Mad Queen 4s (Poisonman2)
- Active Skills: Fire Stike, Flashbang, Thermite Mine, Blood of Dreeg, Doom Bolt, Blazing Eruption, Unleash Chaos
-
[2H Caster] [1.1.7.1] (hc) Chaos Obsidian Tremor (RektbyProtoss)
- Active Skills: Obsidian Tremor, Blackwater Cocktail, Flashbang, Curse of Frailty, Thermite Mines, Symbol of Solael, Blood of Dreeg, Upon Rylok Wings
-
[Caster] [1.1.7.1] Cloudy with a chance of DOOMBOLTS - Spam chaos DB pyromancer (afanasenkov26)
- Active Skills: Doom Bolt, Blackwater Cocktail, Flashbang, Thermite Mine, Solael’s Flame, Blood of Dreeg, Displacement
-
[Caster] [1.1.6.2] Chaos Unleashed - BWC/Mortars Pyromancer (afanasenkov26)
- Active Skills: Blackwater Cocktail, Thermite Mine, Mortar Trap, Blood of Dreeg, Doom Bolt
-
[Pet] [1.1.6.2] Fire Birb - Pet Pyromancer (Maya)
- Damage: Pets
- Active Skills: Summon Familiar, Summon Hellhound, Summon Skeletal Servant, Curse of Frailty, Blood of Dreeg, Thermite Mine, Blackwater Cocktail, Call of the Beast, Bysmiel’s Command
-
[Caster] [1.1.5.2] Set the arena on fire - Infernal Tome of Atonement Pyromancer (Nery)
- Active Skills: Stormfire, Curse of Frailty, Blood of Dreeg, Sigil of Consumption, Blackwater Cocktail, Thermite Mine, Blazing Eruption, Displacement
-
[Caster] [1.1.5.1] Butterfly Effect: 6:30m 150-170 Crucible Gladiator no greens caster Chaos Pyromancer (Mad_Lee)
- Active Skills: Blackwater Cocktail, Thermite Mine, Displacement, Sigil of Consumption, Bloody Pox, Flashbang, Blood of Dreeg, Solael’s Flame
-
[DW Ranged] [1.1.4.2] Chaos PyRambo - booping nems with 208k worth of chaos dps (SR 75, Naked cruci clear) (Sir Spanksalot)
- Active Skills: Fire Strike, Flashbang, Blackwater Cocktail, Thermite Mine, Blood of Dreeg, Curse of Frailty, Displacement